Forum Forum teamu RPG Akera. Strona G│ˇwna Forum teamu RPG Akera.
Oficjalna strona teamu RPG Akera.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Wczorajszy dzień to koszmar.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum teamu RPG Akera. Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Smoczy je╝dziec



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 690
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: Wczorajszy dzie┼ä to koszmar.

20 listopada mam sesj─Ö zdj─Öciow─ů urodzinow─ů z okazji 30 lat i szuka┼éam fryzjera Na tych forach to trudno obczai─ç czy to fryzjer pisze czy te┼╝ osoba jak─ů┼Ť opini─Ö ale dzi┼Ť ciocia by┼éa w La Bell i by┼éa bardzo zadowolona wi─Öc te┼╝ si─Ö chcia┼éam zapisa─ç ale niestety to 20 listopad i we wtorek salon jest zamkni─Öty ale tylko teoretycznie bo zadzwoni┼éam i us┼éysza┼éam ┼╝e je┼Ťli b─Ödzie taka potrzeba to pani Olga przyjedzie specjalnie dla mnie a dzi┼Ť zaproponowa┼éa mi pr├│bn─ů fryzur─Ö Powiedzia┼éa ┼╝e pomys┼é├│w ma wiele i na pewno b─Öd─Ö zadowolona Ma taki optymistyczny g┼éos ┼╝e ju┼╝ sie nie mog─Ö doczeka─ç tego co zrobi z moimi w┼éosami Ciocia jest zadowolona i tak co┼Ť mi si─Ö wydaje ┼╝e i ja b─Öd─Ö i w ko┼äcu znajd─Ö swoj─ů sta┼é─ů fryzjerk─Ö Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[link widoczny dla zalogowanych]
Maj─ů troszk─Ö podobny uk┼éad twarzy, takie same ko┼Ťci policzkowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze si─Ö tam nie szkoli┼éam. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz o zgrozo jeszcze jakby pocz─ůtki cukrzycy.
dZI─śKUJ─ś ┼Ťlicznie za odpowied┼║! Ka┼╝da z nas ma swoje ulubione marki kosmetyk├│w. Mimo roznic i zupelnie odwrotnych pogladow,przyznaje,ze lepeij miec madrego \wroga\,niz glupiego sprzymierzenca mam 183 cm wzrostu i nadwag─Ö i nawet na ulicy od tych satraszych facet├│w s┼éysz─Ö no to to jest prawdziwa kobieta, ma czym oddycha─ç i na czym siedziec a nie tak jak te ko┼Ťciste wieszaki Pobudzaj─ů one trzustk─Ö do wydzielania insuliny, kt├│ra odpowiada za transportowanie glukozy z krwi do kom├│rek. [link widoczny dla zalogowanych]
wszystki osoby z warszawy chc─ůce pracowa─ç jako niania, opiekunka do os├│b starszych, gosposia zapraszam do nawi─ůzania ze mn─ů wsp├│lpracy pomog─Ö znale┼╝c zatrudnienie. Spotkanie to dobry pomys┼é, mo┼╝e uda nam sie zebra─ç w kilka oso├│b wi─Öcej ? miec swiadk├│w...pokazac ze by┼éa niedojrza┼éa emocjonalnie do ma┼é┼╝enstwa... Witaj Radosny - mi┼éego podr├│┼╝owania bloomku,w ucho such─ů watk─Ö i tak chod┼╝ ,jak nie przejdzie do laryngologa Gratuluj─Ö nowym przysz┼éym mamom Legniczanka odezwij si─Ö-odbierz poczt─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
Solid Base - Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bylam w tym salonie na Mlynskiej kilka miesiecy temu.Wyszlam z niego naprawde zadowolona chociaz moj portfel lzejszy byl o 70 zl...kosmetykow nie zalowali, wloski swietnie wygladaly, naprawde fachowe ciecie.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fakt jest taki, że nie ma reguły - czasem sie kupi ubranie w markowym sklepie i szybko nadaje sie do wyrzucenia, a czasem można nosić je bardzo długo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

( [link widoczny dla zalogowanych] /uploads/pmore3/saucetrlmay/normal_358_1hayley_williams_para more_43.jpg ) -zamieszczam link zeby bylo wiadomo mniej wicej o co mi chodzi.Mo┼╝e o troche ostrzejszy (jak np Wiola Fiuk z 3 edycji You Can dance jak kto┼Ť ogl─ůda ) By┼éam u fryzjerki i powiedzia┼éa ┼╝e z czerwonego jest do┼Ť─ç trudno zej┼Ť─ç, jak np z czarnego. [link widoczny dla zalogowanych] 163 cm, 53 kg i Du┼╝e D 75 ( tez wola┼éabym 70 ale wtedy musze kupowac E..) ostatnio postanowi┼éam si─Ö wzi─ů─ç za moje cycki i schud┼éam ok 5 kg ( wa┼╝y┼éam 58- 59) stosuje kremy na rozst─Öpy- uj─Ödrniaj─ů sk├│r─Ö i spalaj─ů t┼éuszcz i og├│lnie j─ů wzmacniaj─ů ..
a tak naprawde to ona nie ma za grosz godnosci. Jak wyst─Öpowa┼éa w Maratonie u┼Ťmiechu to kiepskie kawa┼éy opowiada┼éa, ale robi┼éa to z takim przekonaniem jakby to ona by┼éa najbardziej zabawna, najwa┼╝niejsza i w og├│le najfajniejsza. Samo to serum fajnie skreca wloski, ale troche sie sklejaja, wiec jak sie skleja to mam normalnie przy glowie przeswity, co mnie przeraza, bo nie wiem juz co jest, ze one tak nagle zaczely wypadac garsciami. pozdrawiam dziewczyny i ┼╝ycze mi┼éego dnia Jeste┼Ť osob─ů wsp├│┼éuzale┼╝niona od swojego m─Ö┼╝a alkoholika i to ty potrzebujesz pomocy, opieki prawnej, pychologicznej. [link widoczny dla zalogowanych]
ja narazie musze zwalczyc slodycze bo na marne te moja cwiczona (obrzeram sie jak prosie za przeproszeniem) Mo┼╝e kto┼Ť mi co┼Ť podpowie. Wszystko zalezy od struktury i kondycji waszych w┼éos├│w, a takow─ů jest w stanie stwierdzic tylko fryzjer. Mozecie podac jej sk┼éad??do jakiego lekarza sie udac zeby przepisa┼é recept─Ö?? i du┼╝o innych mozna by wymienia─ç... myslicie ze na ta nadrerke mi pomog─ů te tabletki?/ Ja przez 5 miesi─Öcy bez diet i bez wyrzecze┼ä pij─ůc Tybeta┼äskie Zio┼éa i dbaj─ůc o troch─Ö ruchu schud┼éam 16 kilogram├│wÔÇŽ..xxx
Nie wiem tylko, czy k┼éadzie si─Ö go na tipsach te┼╝, ale na naturalnych paznokciach wygl─ůda super i nie odpryskuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://lowicz.spinet.pl/forum/viewtopic.php?p=27505#27505]????jakie siatki?????? [/url]
1.

ostatnio wa┼╝y┼éam si─Ö po ┼Ťwi─Ötach, wiec dla twojego i mojego spokoju zwa┼╝─Ö si─Ö i zmierz─Ö dzis wieczorem jeszcze raz, jutro rano podam wyniki i razem si─Ö zastanowimy, w czym rzecz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak można bać się opinii publicznej??? ja często zastanawiam sie jak zjem 3marchewki czy nieprzesadziłam,,a owoce?jem arbuza i jabłka ale też niezaduzo to jest mój zryty mózg..........
-jakie sa moje slbe i mocno strony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A m├│j znajomy pyta:
mientuska, hmm...troch─Ö lata Ci ucieknie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ze Jablczynska to symbol seksu a Gorniak najpiekniejsza Polka, to mam prawo sie zbuntowac i powiedziec swoje zdanie. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam - spr├│buje um├│wi─ç si─Ö do P.
a jak lepiej z haftem, czy z odprutym haftrem i ciemniejszymi miejscami po nim? guma do zucia! omo┼Ť─ç ,┼╝e nadmiar picia herbaty PU-EHR ( kt├│r─ů zaleca si─Ö np. Oczywi┼Ťcie przez pewien okres musia┼éam zak┼éada─ç tzw tamponady,co nie by┼éo przyjemne,ale problem rozwi─ůzany. nielaczenie czy ukladanie proporcji miedzy bialkiem, weglowodanami i tluszczami). [link widoczny dla zalogowanych]
jak czyta┼éam co tu napisa┼éy┼Ťcie to mam teraz tak─ů g─Ösi─ů sk├│rk─Ö!!!!! Marcina - rewelacja! Jak masz ochot─Ö, to mogliby┼Ťmy/ mog┼éyby┼Ťmy si─Ö wspiera─ç i wzajemnie si─Ö motywowa─ç Co Ty na to? zesz┼éy. i 1200 zl brutto plus premia uznaniowa dla fakturzystki( zalezna od humoru dyrektora ) Zastan├│w si─Ö nad tym ignorantko, zreszta samo to, ┼╝e niekt├│rzy lecza sie tak silnym lekiem (na litere i, nie napisze bo uznaj─ů post za spam) chyba swiadczy o tym, ┼╝e z cera jest okropnie. S─ů jakie┼Ť szampony, kt├│re zmyj─ů to???
[link widoczny dla zalogowanych]
Asiu przepraszam podalam nieprawidlowy email..zmienilam pare dni temu i dlatego pomylilam..ale ze mnie gapa:/wyslij mi prosze ponownie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy to mo┼╝liwe, czy raczej tak si─Ö odpycha?
[link widoczny dla zalogowanych]
Acha szczypanie i pieczenie jest normalne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jolanta Senyszyn
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cwiczenia s─ů ┼Ťwietne, ale ci─ůgle wydaje mi si─Ö, ┼╝e co┼Ť ┼║le robi─Ö [link widoczny dla zalogowanych] mamo, mamusiu.....Dzis c├│rka ma prawie 7 lat a on jeszcze nieraz to opowiada w towarzystwie....
- zawsze jest przerwa na kawe/herbate, wiec nie odmawiaj \sama ksi─ů┼╝eczka chyba kosztuje ok 40-50 z┼é (przynajmniej tyle w ┼üodzi 4-5 lat temu\ Zgode mozna podpisac u notariusza. Polecam! a lekarze twierdza ze wyniki mam ok!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
ale...on znajdzie sobie kafejki, powie ze idzie gzies tam i pojdzie do kafejki, nie ma przeszkody. zreszt─ů chyba trzeba mie─ç nie lada znajomo┼Ťci ┼╝eby si─Ö gdzie┼Ť za┼éapa─ç do pracy Podstaw─ů sukcesu aplikacji jest DOGODNA pozycja - dla ka┼╝dej z nas inna. Te dzieci kiedy┼Ť te┼╝ b─Öd─ů mia┼éy problem w znalezieniu pracy.Kto ich b─Ödzie kiedy┼Ť utrzymywa┼é? Juz i tak nic z ty nie zrobimy Jeszcze napisze do kasiagarbowska niech pani nie da za wygrane na tym forum bo to jest bardzo du┼╝e wsparci dla os├│b kt├│re potrzebuj─ů pomocy i mie─ç ┼éadne paznokcie a nie jakie┼Ť takie nie estetyczne po zabiegach chirurgicznych pozdrawiam. ja bym chciala zobaczyc brodzikowa z ma┼éaszynskim...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podejrzewam u siebie zesp├│l ciesni nagdarstka- lewej reki- czasami boli strasznie, i dretwieje po nocach;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum teamu RPG Akera. Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin